День вишиванки – це свято і навчання – дав можливість провести тематичний день Вишиванки. Тема міжпредметних зв’язків, інтеграції навчання є актуальним процесом формування в учнів молодшої школи різноманітних компетенцій, уміння бачити різний підхід до вирішення життєвих ситуацій.
Так учителька англійської мови Бережна Т.Г. щиро привітала учнів з Днем вишиванки, запропонувала оздобити сорочку власним орнаментом і презентувати її перед однокласниками на іноземній мові.
На інтегрованому уроці “Математика – курс “Я досліджую світ” ми розглянули питання як саме математика та основи природничих знань, суспільного досвіду пов’язані з темою сьогоднішнього дня: розв’язували вирази, складали прислів’я, оздобили сорочку за допомогою геометричного матеріалу та створили “асоціативний кущ” до слова вишиванка.
Міжпредметні зв’язки музичного і образотворчого мистецтв дали великий спектр дитячій творчості: діти відчули себе дизайнерами, розробляючи власний орнамент для вишиванки, працювали з розфарбовками. А протягом дня нас супроводжували пісні про вишиванку! І всі бажаючі могли весело покружляти в імпровізованому таночку.
Залишити відповідь